Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Natti Natti

Kategori: Allmänt

Nu ska jag gå och sova =)

Ser verkligen framemot i morgn Lucia på dagis.. Förlåt förskolan ;) SKa bli jätte mysigt att se dem små gå lucia.

Sen kommer AnnaPanna.. Det ska bli super kul. Äta god Mat och dricka massor av sprit.. Hahahha... Förlåt mamma men jag ska ta det lugnt.. Jag Lovar!

Provade klockan jag önskar mig av tomten idag.. Den är så fin, Den var verkligen super fin provade både en rosa och lila. =) Men den rosa var bäst! SÅ nu Hoppas jag verkligen att tomten kommer med den rosa klockan..


Idag har jag varit en tomtenisse också.. Jag vet att person ifrån kommer bli super super glad!

Puss på er!

Christian gbg! Tack för att du alltid orkar lyssnar på mig mitt i natten. Det känns väldigt bra att prata med dig för du ger alltid två oliak synvinklar på problemet vilket får mig att tänka efter. Jag får tänka själv. Det gillar jag verkligen!
 Du har verkligen ett hjärta av guld. <3

Kommentarer

  • Marielle säger:

    Hej igen!

    Tyvärr vann du inte gårdagens tävling i min blogg. MEN idag har en ny tävling dragit igång och du har chans att vinna presentkort hos ett resebolag. Låter det spännande? VAR MED OCH TÄVLA! :-)

    2009-12-10 | 23:28:07
    Bloggadress: http://marielletorgersson.blogg.se/
  • Annapanna säger:

    Vi ska ha jätteroligt ikväll :) Snart kommer jag <3

    2009-12-11 | 14:52:48
    Bloggadress: http://annakastanius.blogg.se/
  • Christian säger:

    Tack själv!!



    Finns ALLTID här!

    2009-12-11 | 15:51:20
  • stefan säger:

    jag kommer på söndag vet ej när stefan

    2010-01-26 | 22:15:55

Kommentera inlägget här: