Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

100 Frågor

Kategori: Allmänt



Sitter på en föreslänsing som inte är så super bra. Så jag tog den här från Marina.
Lite roligt att göra när man inte göra något annat

=)

ALLMÄNT

fullständigt namn? Linda Rebecka Nygen
exakt ålder? 24 år  5 månader
vart bor du? Borås =)
bor tillsammans med? Gunde, Hurbert och Gustav! =)
husdjur? Ibland känns det som jag bor i en djurpark =)
färg på ditt hus? Vitt
när är du född? 24 juli 1985
vilket år tog du studenten? 2004
något jobb? Ica Maxi och Vikarie lite här och där
när gick du upp i morse? Klockan 08.56
när ska du sova? Jag ska sova runt halv elva men så blir det ju aldrig.
duschat idag? Hann fakitkst inte riktigt med det idag.
kramat någon idag? Nej får se till att kramas lite
pussat någon idag? Nej men kanske ikväll vem vet ;)
vad har du ätit idag? En fralla från skolan
dagens klädsel? Jeans, och min hjärttröja.
dagens smink? mascara och lite ögonskugga
dagens sötnos? Hmm många sötnosar ju.. Men Rebecka får den idag =)
dagens roligaste? Hmm återkommer till den

SOCIALT


har du många vänner? Många kompisar men få som jag kallar vänner
hur många har du kysst? Ehhh...
vem kramade du senast? Josefina
hur många nära vänner har du? Några
hur många har varit otrogen mot dig? Nopp Aldrig
har du pojk-/flickvän? Jag passar på den 
vem pratade du med i telefon senast? Anna
vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Jupp =)
FAVORIT...

film? Ladder 49
låt? Just nu Hotel Service med Pittbull
mat? Spagetti
dryck? Coca cola light
färg? ROSA
stad? Har inte varit där ännu
land? USA
ämne i skolan? Bild

SENASTE:

personen du tänkte på? Dag
personen du kysste?
gången du spydde? Hmm när jag var magsjuk i oktober förra året.
gången du grät? I torsdags
pizzan du åt? Hmm kommer inte ihåg
gången du var i Göteborg? För någon månade sen. Dåligt att man inte är där oftare när man bor 50min bort
gången du var i Stockholm? I våras
gången du var full? I lördags =)
gången du var hög? Har aldrig varit hög kommer aldrig prova heller.
personen som såg dig gråta? Hmm vet inte.. Mamma kanske

ANTINGEN ELLER:

svart eller vitt? Svart
hund eller katt? Hund.
ut och festa eller hemma och mysa? Hemma och mysa givetvis
tv spel eller datorspel?  tv-spel
singel eller upptagen? Pass
film eller bio? Både och
lunarstorm eller helgon eller playahead? Det är väl samma skit antagligen
sommarlov eller vinterlov? Sommarlov
Big Brothers eller Paradise Hotel? Big Brother
har du svart hår eller blont? Mitt i mellan
har du blåa ögon eller bruna? Inget av det
choklad eller lakrits? Choklad 
göteborg eller stockholm? Götet
högerhänt eller vänsterhänt? Högerhänt
coca cola eller fanta? Coca cola
pizza eller kebab? Kebab
randigt eller prickigt? Prickigt
älska eller älskas? Uppskattar båda så mycket att jag inte vill välja bort något här
leva eller dö? Leva

ANTAL:

personer du hatar? Jag hatar ingen
pojk-/flickvänner du haft? 1 seröst förhållande som tyvärr inte varade så länge.
personer du hånglat med inom en 24timmars-period?  Pass
glassar du ätit på en dag?  Några stycken
konserter du varit på/ska på detta året?  melodifestivalen, Britney Spears, Backstreet Boys på fredag. =)
gånger du haft minnesluckor? några stycken
gånger du varit hög? 0
personer du saknar just nu? Finns faktiskt en person
gånger ditt hjärta brustit? Några gånger det med.

VEM:

vill du kyssa nu? =) 
sjöng du senast för? Linda, Karin, Anna
hade du senast en msn-konversation med? Anna
spelade du tvspel med senast? Räknas Buzz? Isåfall i lördags
vill du ta med på en romantisk resa nu? Dag
vill du kasta en sten i huvudet på? Min hemlighet
förtjänar att dö? Ingen förtjänar att dö
är söt? Barnen Berger =)
vill du sova bredvid inatt? Dag

VAD:

gör dig glad?
 
gör dig ledsen? Lögner, falskhet.
vill du helst göra? Sova
önskar du att du slapp göra? städa
vill du ha nu? Ett nystädat rum
önskar du dig i födelsedagspresent? En bil =)
längtar du till? Examen
tyckte du om dina betyg? Jag är nöjd =) Jag kom in på min utbildning på högskolan så jag ska inte klaga.
ångrar du i ditt liv? Att jag inte vågade =)
hur mycket är klockan? 10.40

Kommentarer

  • Annapanna säger:

    Imorgon får vi komma på något nytt att skriva om under föreläsningen :)

    2009-12-01 | 21:04:23
    Bloggadress: http://annakastanius.blogg.se/

Kommentera inlägget här: