Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Back to School!

Kategori: Allmänt

Hej alla underbara vänner!!

Idag den 14 Augusti är mitt sommarlov slut här i Malmö. Och Jag becca, Natalie och Karwan styr kossan mot Borås. För min del är det tro det eller ej blandade känslor! Visst känns det jätte skönt att komma hem till mitt eget men samtidigt tycker jag det är lite jobbigt. Min familj är det viktigaste för mig. Jag har en toppen familj som står mig väldigt nära. Och tanken på att jag nu ska vara 32 Mil ifrån dem får mig att få lite ont i magen faktiskt. Jag trivs verkligen super bra i Borås och där känner jag mig som hemma på riktigt både i staden och med mina vänner. Absolut jag har några få super bra vänner här i Malmö. Som det verkligen känns tungt att åka ifrån. Men jag vet att dem är mina riktigt vänner och dem kommer alltid finns i mitt liv. Det känns skönt att man inte behöver låtsas vara vänner.  Jag kan vara mig själv helt och jag vet att dem tycker om mig för den jag är. Himla skön känsla!

Vänner kommer verkligen och går.. Jag har jätte svårt att acceptera att vänskapar rinner ut i sanden. Jag tycker det är jobbigt men samtidigt ska jag inte hänga upp mig för mycket på det för hörs man inte av eller ses så är man inte några vänner. Det är bara att förstå. Men det är svårt. För man har gjort mycket roligt tillsammans och har hur många minnen tillsammans. Hur kan man bara glömma bort det? fast å andra sidan vem säger att man måste glömma? Man växer ifrån varandra och skapar två olika liv. Det är bara att acceptera.

Nu sitter jag här hemma och slö tittar på tv. Det är något från tv-shop. Hud produkter. jag är så glad att jag aldrig har haft någon problem med min hud. Happy Face!

Snart kommer Marina och Benjamin till mig vi ska äta lunch och prata skit. Och skvallra en massa det är vi två väldigt bra på. Tänk snart blir Benjamin 1år helt sjukt! Tiden går verkligen hur fort som helst.


Men för att summera sommaren här i Malmö

Grekland med Syster yster var hur underbart som helst
Britney Spears med Syster och Josefina var helt crazy! Fantastiskt!
Jag har träffat X även om jag blev totalt dissad!
Midsommar hemma hos Patrik. Var galet roligt
Lunch på Jensens med Emma och Katja. Väldigt mysigt
Ängelholm med Marina och Benjamin. Det var en super mysig dag i parken
Harry Potter med Stefan och Maria.
Min 24års dag. Lotta kom ner från Borås! En riktigt rolig utekväll

Det är lite vad  jag har gjort i sommar!

Jag har haft en väldigt skön sommar!

Nu ska jag hänga ut tvätten och göra mig i ordning till mina två favoriter kommer!


 

Kramar Tant Linda

Kommentarer

  • Anna säger:

    Du är en underbar vän Linda, hoppas du vet det :)

    Längtar tills vi ses nästa vecka!

    2009-08-14 | 19:04:19
  • Marina säger:

    Ahh tant Linda du är så låååångt ifrån oss nu! Vi saknar dig också kan du tro, det var så skönt att veta att vi hade dig så nära! Du är ju fortfarande inte mer än ett samtal bort iofsmen det är ju så mycket bättre när du är här :)

    2009-08-16 | 16:10:29

Kommentera inlägget här: