Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Livet har sina goda stunder!

Kategori: Allmänt

Oj oj vilket fylle inlägg det förra blev hahahha..

Jag tänkte berätta lite om helgen. I lördags jobbade jag mellan 11-19 ush ush det var en såndära dag där allt verkligen gick sakta inte roligt men kl slog sju och det var dagas och åka hem och hemma väntade middag. Josefina hade lagat mat till mig, tänt ljus och dukat och framför allt gjort jätte jätte god mat. Kyckling och någon sås kommer inte riktigt ihåg vad det var och gott bröd. :)

Efter vi hade ätit var det dags för mig att göra mig o rdning för kvällen.. UTGÅNG!!!  Men vad ska jag ha på mig? Det var en fråga jag hade hela dagen i huvudet och det blev ju inte bättre. Provade säkert fem par olika outfits och lisa höll på att bli tokig för att jag inte hittade något. Tillslut hittade jag enkjol och lisas svarta linne det var perfekt! Sen var det shotar som hjälde! någon med kaffe och sedan min med päron vodka.. Musiken skrålade ut från min två små högtaler massor av gamlagodingar. Spice girls, hanson, nsync, backstreetboys allt ni kan tänka er..

Sen var det dags att g¨å vi testade på grand men tyvärr kom vi alla inte in så vi gick till swing jag var ganska orolig att swing inte var roligt har bara hört konstiga saker om det stälet men gud vad kul jag hade... VToppen musik. Och Jag LINDA NYGREN stod på dansgolvet i säkert en timme utan att gå därifrån.. Det var verkligen toppen! Alla vara på toppen humör så det var en super super bra kväll!!

Kvällen slutade med McDonalds- livet har sina goda stunder!!

 Jag och Josefina!

 I mitt blommiga rum!

 På dansgolvet!!

 Josefina, Henrik, Ina och Lottapotta!!



TACK FÖR EN SUPER KUL LÖRDAG GRABBAR OCH TÖSSER!!!

Kommentarer

  • Sara säger:

    hehe lugnt=)

    allt bra med dig?

    kom o tänka på dig härromdagen när jag packade upp lite gamla studentpresenter som jag tagit hem från föräldrarna (packade typ ner dem i en låda o glömde bort.. opps..) hittade en Ko-mugg där =) kroppen var själva muggen o huvudet var där man höll.. typ handtaget=)



    kramar

    2008-11-11 | 12:37:14
    Bloggadress: http://honsomskablifru.blogg.se/
  • elin säger:

    åååh låter som en riktigt skojig helg =)

    2008-11-11 | 23:03:33
    Bloggadress: http://larrysmatte.blogg.se/
  • Lottapotta säger:

    woho, vilket drag det var, mer sånt!!

    2008-11-12 | 22:52:30
    Bloggadress: http://komigenlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här: