Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Jag vill...

Kategori: Allmänt


Jag vill ha sommar lov nu men ändå inte.. :s...

Snart är det dags för rebecka att ta studenten.. ska bli super kul..

sen är det dags för Mikis att ta studenten och även en träff med Ann :D Hur kul som helst.

efter det är det dags för Bulgairen med familjen inte helt fel..

Sen vill jag åka till Luleå och träffa Johan.. undra om det kommer att bli av.. jag hoppas verkligen det.. Hade varit super kul.. Har aldrig varit så långt upp.. Jag hoppas jag kommer iväg.. Snälla någon skänk mig pengar...

Har haft en super bra dag idag.. Plugg sovit och städat mitt rum.. nu är det jätte fint :)

Vad har du gjort idag?

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Hej hjärtat! Kommer inte Johan ner i sommar då? Idag har jag typ bara tränat och slappat. Sjukt skönt! Duktig du är som städar! :) Kram!

    2008-05-19 | 22:11:04
    Bloggadress: http://sofieblogg.webblogg.se
  • Elin säger:

    Kul att du har så mkt att se framemot =) Förstår nu att du längtar!!!
    Men inte lång tid kvar ju, allt går så snabbt!

    2008-05-20 | 16:42:20
    Bloggadress: http://larrysmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här: