Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

3 oktober 2006

Kategori: Allmänt

Idag för ett år sedan stod jag på Madisons flygplats i Kathleens armar och bara grätt.. Önskar att jag kunde dra tillbaka tiden.. Till just det dagen.. Och komma hem och gjort så mkt saker annurlunda.. Jag hade inte varit kvar i Malmö idag om jag verkligen hade lyssnat på mitt hjärta och inte varit så fruktansvärt feg...

Idag har jag bestämmt för att skriva av mig lite.. Hahaha.. Ibland är det ganska sökönt.. Helgen har verkligen varit super bra.. Fest hos Emma,slagt,Grease, Mazarin har verkligen varit en super helg..Slagt var jätte kul.. Dansade till massa slager musik.. Riktigt kul.. Ullares höll jag ju på att glömma var dör i Fredags.. Oj oj.. Alldels för mkt folk.. Inte kul alls. vad trött redan efter en halv timme :( Inte likt mig alls. Men det var inte kul..

ja har nu sökt alla skolor men alla jag pratar med säger att Falun inte är en rolig stad.. Vad ska man tro..Tänk så är där skit tråkigt.. jag vet att man inte ska lyssna på alla andra men ibland gör man det ändå..

Trodde jag skulle åka till Norrland denna vintern men så blir det inte heller.. Jätte tråkigt men sånt som händer. Johan har mkt att plugga. Sånt man måste förstå. Vill inte men måste.. ;o) Om jag nu kommer in i skolan o det blir Falun kanske man kan ses lite.. ligger ju inte så långt bort som malmö i allfall. Vi får se.. Miss you best friend.

Tror jag har snurrat in mig in jäkla soppa nu igen.. jag och kärlek går verkligen inte ihop. jag tycker om dig.. Men fråga är hur mkt jag tycker om dig och hur mkt jag vill just nu..Vill verkligen inte såra dig.

Jag vill att det ska vara som förr.. Kan det inte bli så igen?

Cliff kommer hem på fredag!! Cliff kommer hem på fredag!!

Nej om man skulle göra något vettigt.. Kanske forstätta men mormors present som jag aldrig tror kommer bli klar.. HEHE..

Älskar er mina underbara vänner!!

En sak till telefonnen går åt två håll.. Kom ihåg det.. En dag kan det vara försent..



Du sänder varma strålar till mitt hjärta
ja e ledsen men ja kan inte ta d på nått annat sätt än smärta.
För sanningen är ju som vi båda vet
att du inte vill ha mig,
o ja kommer aldrig att få dig.
Sakta sakta känns d som ja dör,
så fruktansvärt ont d gör.
Så d enda ja har kvar att göra
är att tacka för mig & ta farväl av dig.
Tänka på dig kommer ja att göra långte efter detta,
men aldrig för någon kommer ja att berätta.
För en tragisk historia detta è,
en historia där ett vackert slut vi inte fick se...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: