Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Möllan+IKEA

Kategori: Allmänt


Vilken kväll det blev igår.. Jihaaaa..... Så kul som jag hade igår har jag inte haft på väldigt länge precis vad jag behövde. Alltid kul att träffa Underbaraste Johan! Varför ska du bo där upp i norrland..
Efter allt vi har gått igenom så är vi ändå väldigt bra vänner och det är så kul.
Vänner för alltid alltid som vi säger!

Oj vilken fjortis jag var nu. Men den bjöd jag på.

Kvällen igår blev i allfall lyckad jag blev full och det var verkligen underbart.. *fjortis varning*



IKEA!

Som sagt jag och mamma var på IKEA idag och jag gjorde av med massor av pengar men köpte massor av fina saker till min underbara lila rosa rum kommer bli perfekt nu.

I morgon blir det kräftskiva.. *Längtar*


Puss och Kram

Kommentarer

  • Linn säger:

    Tack ska du ha vännen! kram

    2008-08-08 | 19:53:33
    Bloggadress: http://chessgirl.blogg.se/
  • Jules säger:

    är glad att du ska ta över Lottas rum :) själv väntar jag bara på att lämna stan för evigt... orkar inte vara här o bli påmind om en viss person som jag träffade för 2 år sen... Önskar du varit här ikväll så vi kunnat se romantisk komedi ihop! saknar dej som tusan vännen! ses i borås 25:e! jag kommer tillbaka sent den 19:e... Kramar

    2008-08-10 | 01:04:09
    Bloggadress: http://julala.blogg.se/

Kommentera inlägget här: