Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Underbart

Kategori: Allmänt


Hade en underbar dag i går i Varberg, riktigt kul att trätta Lina och hennes små småttingar. Riktigt mysigt. Saga är ett litet charmtroll.


kom hem från varberg vid 6 då blev jag tvingad att följa med ut.. och jag är så glad att jag gjorde det. Vi hade underbart roligt. 
 
Alla  tjejer från balder var ute och vi hade sjukt kul.. Jag tror jag dansade hela kvällen. jag dansade det går inte riktigt ihop men med tre tequila och 3 drinkar och lite cider kan även jag shake lite rumpa.  Vi var ute på ställe som heter Trädgårn hur kul som helst. har aldrig varit där innan så det var intressant.

Vid halv två gick vi självklart  till McDonalds för att äta lite natt maoud ;)

Kommer några kort från kvällen så fort kameran har lite batteri igen,




Pappa jag älskar dig

Kommentarer


Kommentera inlägget här: