Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Hej då

Kategori: Allmänt

Nu kära vänner drar jag till Afrika! Om tre timmar ska jag gå upp men jag kan inte sova! Sjukt!

Skrev ju om icas reklam innan.. Vet inte om ni tittade på Nyhetsmorgon. Men i fall så killen som har Down Syndrom är en känd skådespelare... Ica och hans teater eller vad var samarbetar.. Och angligen har ica gjort det här för att väcka debatt plus att det kommer en forstättining nästa vecka.. Så vi får hoppas att det blir en bra avslutning!

Men nu ska jag försöka sova i allfall!

Kram på er!

ta hand om er!

jag tar inte mobilen med mig bara så ni vet. Det blir för dyrt!

Kramar i massor

Kommentarer

  • Annapanna säger:

    Miss you Darling!! Ha det nu så underbart där borta i värmen, så ses vi när du kommer hem igen! Pusssss

    2009-10-15 | 10:55:31
    Bloggadress: http://annakastanius.blogg.se/
  • Marina säger:

    Ha det nu så skönt och var rädd om dig och låt nu inte din pappa gifta bort dig i utbyte mot 18 kameler! Pussssas!!

    2009-10-15 | 12:09:38

Kommentera inlägget här: