Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Förlåt

Kategori: Allmänt

Hej alla läsare!

Förlåt att jag inte har uppdaterat men mitt internet har inte fungerat som det ska. Sjukt störrigt när det blir så. Men nu är jag tillbaka igen och ska försöka lära mig att mobil blogga också. Kan ju vara kul att skicka in lite bilder o smått och gott som man ser när man är ute på promenader eller ute på en shoppingrunda. =)

Det blir inte alltid som man tänkt sig..

Sofie kom igår det var verkligen super kul att se henne. Hon var dig lik förutom håret. Det var numera mörkt brun super snyggt. Vi snackade lite skit i mitt rum sen somnade vi, vi var både super trötta.  Det var verkligen skönt att sova. Det var meningen att vi skulle åka till Göteborg och titta på handboll men det blev inte så jag orkade inte plus att det tog så långt tid att åka till Partille. Istället gjorde vi oss ordning och gick till Janne. Vi satt där och drack cider. Riktigt trevligt!

När vi vaknade i morse mådde inte Sofie bra. Hon valde att åka hem redan i vid elva idag. Ibland blir inte som man tänkte sig. Men mår man inte bra så göra men inte. Inte så mkt att göra åt. Tur att där fanns en billig tåg biljett hem..

När jag gick hem så ringde jag och pratade med Världens bästa Marina! Du annar inte Marina hur glad jag är som har dig i mitt liv. Du är en fantastisk vän. Jag är glad att ni alla blev glada för presenterna jag skickade till er!

Jaha vad har jag gjort idag.. Jag har legat i mitt rum hela dagen i soffan och tittat på serier. One Tree hill och greys. Hur bra som helst! Jag är såld på One tree hill! Det är så bra! Är det något som får mig att bara koppla av så är det att titta på en avsnitt av One tree hill! Då finns det inget annat än det! SKÖNT!

Syster Yster ringde i kväll och sa att hon och Karwan kommer på Fredag! Super kul! riktigt roligt! Och jag är Rebecka har även köpt present till Pappa idag! Presenten är verkligen hur bra som helst! Han kommer bli super glad! Det är verkligen inget han förväntar sig! Roligt Roligt!

Jag längar verkligen till Fredag!

Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: