Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Need som help!

Kategori: Allmänt

Hej på er!

På torsdag är det stockholm som står på schemat MEN vad ska man packa? Kommer det bli Varm så man kan ha vår jackan eller kommer det massor av snö så jag beöver ha vinterjackan? Dagen I landsproblem.. Men egentligen är det största problemet

VAD SKA JAG HA PÅ  MIG PÅ LÖRDAG?? GLOBEN??? MELODIFESTIVALEN?? UTGÅNG??

Ge mig några tips please..

Jag har ett par pumps med blommor på jätte söta eller ett par bruna ankelboots som jag tänkte ha på fötterna eller så har jag syrran svarta pumps men inget ha till!

Svårt beslut det här samtidigt vill jag inte ha alla tre par skorna med mig.. Vill ju kunna shoppa när jag väl är i Stockholm också!

Vad tycker du man ska ha på sig på MELODIFESTIVALEN??


Tack för alla kommentarer jag har fått sista tiden =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: