Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Vänner Vänner

Kategori: Allmänt

Hej Hej!

Mitt internet har legat nere hemma så jag har inte kunnat blogga så mkt i veckan vilket har varit göötråkigt! Eller hur man säger här i Borås.

Mamma var hos mig i helgen vi hade en fantastisk helg. Alltid lika roliga att träffa mamma vi shoppade var på bio och bara tog det lugnt tillsammans,

Hon åkte hem i Måndags och På tisdagen fick jag ett oväntat besök av min kär vän Cliff.. Vi åkte till lager 157 köpte ett par jeans och en påskpresent till rebecka. Som hon ska få idag. Hoppas hon blir glad!

Just det jag är ju fakitkst i Malmö nu.

Jag tog tåger kl 5 i morse vilket innebar att jag gick kvar över fyra. Min underbara vän karin ringde och såg till så jag var uppe. Hur gulligt som helst! Eftersom min klocka lever ett eget liv.

Vad händer i Malmö?

Ja du det vet jag itne själv. Idag ska jag träffa Marina och Camilla

I morgon Fredag ska jag träffa Camilla och Camilla

Lördag ska vi ut och äta med Stefan han fyller år ska bli super mysigt längesedan jag träffade dem så det ska bli kul!

Söndag kanske jag åker hem eller så åker jag på Måndag har inte bestämt mig än.

Det har inte hänt så mkt mer.

Kramar

Kommentarer

  • Karin säger:

    Skoj o va nere i Malmö vännen=) Hihi de va bara roligt o få säga hej till dig i morse 04.15. Inte varje dag man gör de =)Du är verkligen fantastisk vännen.

    2009-04-02 | 11:32:51
    Bloggadress: http://currykarin.blogg.se/
  • Camilla Persson säger:

    Är det mig du ska träffa eller? haha Roligt att du har så många Camilla-kompisar. =)

    2009-04-02 | 21:28:04

Kommentera inlägget här: