Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Då var det dags igen

Kategori: Allmänt

Jag har blivit utmanad...Av Klarabella....


Svara på frågorna.
-Välj ut fyra stycken att utmana.
-Skriv till dem att de är utmanade.
-Skriv även till den som utmanade dig, att du har gjort utmaningen.


* Vilken mat äter du ofta?

- Hmm jag vet inte fakitkst jag äter ganska varierat men tacos säger jag då


* När du är på kalas, är du den personen som sitter, eller hjälper du till med att duka av?

- Självklart hjälper jag till att duka av eller duka fram



* Var sitter du helst när du bloggar?

- Jag önskar jag kunde sitta i soffan men sladden räcker inte så långt.


* Köper du ofta Triss-lotter?

- Bara när jag är med Mamma

.

* Vilken stad eller land har varit din bästa semester?

- Min bästa semester var när jag och Camilla, Åsa och Josefin var i california i tre veckor!

.

* Vilken TV-kanal tittar du mest på?

- Femman


Jag skickar denna utmaning vidare till: ALLA som vill göra den!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: