Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Min Vän!

Kategori: Allmänt

Idag åker SARA till New York! Ett år kommer gå super fort det vet jag som varit borta ett år i Usa.. Du kommer the time of your life jag lovar dig!! Det är verkligen jätte nyttigt att åka iväg..

Jag håller koll på dig det lovar jag!! Jag lovar att följa resedagboken.. Hoppas på att du kommer att skriva väldigt flittigt lova mig det? Right??

Helgen har varit mkt bra.. SKönt att åka iväg lite men lite dåligt samvete har jag för jag hade behövt plugga men denna veckan ska det bli allvar med det.. det kommer inte gå annars helgen har jag inte tid att plugga så mkt får då är det kräfskiva som gäller mkt roligt plus att jag får besök av Elin.. Ska bli riktigt kul. Hpppas på en rolig fest men det brukar det bli så det blir det säkert denna gången också!

Söndagar är en rolig dag att åka tåg på för det är ganska mkt folk som är ute och resor pch specillt pojkvänner och flickvänner det ser så mysigt ut när dem säger hejdå till varandra.. jag älskar dig och jag saknar dig redan vi ses snart igen det är fraser man får höra..

Jag längtar efter att få säga Jag älksar dig till någon.. En gång i mitt liv har jag fått säga jag älskar dig! Men även om vi inte är tillsammans idag så älskar jag honom fortfarande som en bra vän till mig. Det är jag verkligen glad över att vi är....

Nej nu är de dags att sova.. Detta blev en väldigt flummigt inlägg med tusen stavfel men jag orkar faktikst inte rätta dem..  Jag tror ni kan läsa ändå!

GOD NATT!!

Kommentarer

  • Rbecks säger:

    Vad heter Sara på resedagboken? :D

    2008-09-08 | 22:05:50
    Bloggadress: http://trelemonad..blogg.se/
  • Anonym säger:

    jag tror att du känner för en viss person vad jag känner för en viss person hemma i Delsbo... älskar honom för den allra underbaraste vän han är... den som fått mej att överleva alla motgångar... Har du tid för en fika lr att simma lr träna på torsdag eftermiddag/kväll?

    2008-09-08 | 22:27:05
  • Julia säger:

    glömde ju skriva namn innan... men du kanske gissade att det var jag :P

    2008-09-08 | 22:28:14
    Bloggadress: http://julala.blogg.se/
  • lina säger:

    hittade dig med =)

    2008-09-09 | 19:40:19
    Bloggadress: http://secretmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här: