Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Kan hon så kan jag!!

Kategori: Allmänt

Idag börjar min kamp mot att INTE äta godis på en hel MÅNAD.. Jag menader är 30 Dagar jag ska klara mig utan GODIS och Kakor!! Ni som känner mig vet vilket godismonster jag och vilket kakmonster!! ush hur ska detta går.. Jag ska klara det!!

Jag  vet att jag kan om jag vill!!


Har haft en bra helg med en jätte lyckad kräftskiva och även Besök från Malmö. Elin var här och hälsade på. Mysigt Mysigt!



Idag har jag gått och blivit förkyld känns inte jätte bra men det löser vi,
Jag tänkte jag skulle ta en sväng på APOTEKET idag.

Snart kommer mamma och syster på besök två veckor kvar och så ska det shoppas!

1. Jacka
2.Tröjor
3.Höstskor

Kommentarer

  • Sara säger:

    för mig går det jättebra utan godis... åt dock lite lite Ben&Jerry glass som martin köpt hem igår.. men vem kan motstå B&J glass ;-)

    hoppas det går bra för dig med

    kramar

    2008-09-15 | 13:08:37
    Bloggadress: http://honsomskablifru.blogg.se/
  • elin säger:

    lycka till darling ;)

    2008-09-16 | 21:32:28
    Bloggadress: http://larrysmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här: