Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

För snabbt...

Kategori: Allmänt

Hej Bloggen!!

Helgen har verkligen gått försnabbt... Oj vad snabbt det har gått..  Seminariet i Torsdags gick super bra skönt att det är över nu hoppas jag att jag inte behöver komplettera jätte mkt på alla SST jag har lämnat in. Torsdag kl 10.00 HELG!!!

Gick på stan med lotta på torsdagen gick och fika och hade allmänt super mysigt.  Kl 19.00 kom efterlängtade Mamma och Rebecka.. Och helgen börjades på riktigt. Hur kul som helst. Torsdagen blev det kina mat. SUper gott.. I love the kina food :)

Fredagen upp tidigt till Göteborg för en dag med shopping.. Nordstan blev det... De hade modevisning inne på Nordstan som Daniel da silva hade satt upp tror jag det var.. Den var väldigt bra! Kommer bilder längre ner!  Kom tillbaka till Borås på eftermiddagen.. MARKNAD i borås gick runt och tittade lite köpte två pandora berlocker till mitt armband som nästan är fullt faktikst.. Sen blev det ost bricka på kvällen med massor av skratt...

Lördagen upp i skaplig tid ut för att göra MARKNADEN ordentligt.. Gjorde ett super klipp fast det inte på marknaden utan på intersport ett par "termobyxor" för 112 kr och dem har kostat 900kr.. Nu hoppas jag att det blir en varm vinter annars blir jag sur om jag inte får använda mina fina byxor.. Dem är ruttiga i rosa brunt och vitt.. Dem är så fina!!

Gjorde massa klipp på marknaden när vi var trötta på den gick vi till knalleland och shoppade mer där.. Tillslut var vi super trötta i benen och bara fnittrade då var det dags att börja promenera hem.. Shopping rundan slutade med att vi hade gått ca 9544steg alltså nästan 10.000 steg som man ska göra per dag..

Kvällen slutade med att vi åt kyckling och potatisallad och spelde BINGOLOTTA!

Mamma kammade hem storvinsten hela 400Kr GRATTIS..

Idag söndag åkte dem hem jätte tråkigt att säga hejdå..  Men vi ses om några veckor och jag och syrran ses om två veckor igen!

Tack för en underbara helg! Jag älskar er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: