Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Ladder 49

Kategori: Allmänt

Har inte haft tid att skriva eller jag har inte haft något lust att skriva om jag ska vara ärlig.. Helgen har varit jätte bra. Jag har jobbat hela helgen härligt. I söndags fick jag vara i Spelbutiken vilket var super kul. Jobbade med Andreas jätte trevlig grabb. jag kände mig verkligen som hemma i spelbutiken hoppas på att få jobba mer där.

Efter jobbet gick jag hem till Lotta och pratade med henne om allt mellan himmel och jord medans hon gjorde sig i ordning för kvällens party! Vilken snygging hon blev! Like always!  KOm till balder vid 18 då blev det fika med Ina och henne förälldrar jätte mysigt, stjärnor på is blev det också. Lite små roligt! Efter stjärnor på is blev det fika igen. Ina flyttade på söndagen så lördag kväll var jobbig ville inte riktigt gå och lägga mig skulle hellre sitta uppe och prata hela natten med Ina.. Saknar dig redan! Men snart kommer du tillbaka och skriver en tenta och bara hänger med mig och Josefina super mysigt! Längtar!

Söndag blev det jobb igen tidigt redan kvart i åtta till kl 16 sen hem till Lotta igen var super trött det blev även en hel del tjejsnack men jag somnade i soffan.. Älskar Lottas soffa den är underbar skön!

Sen gick hon till Fredrik och jag gick hem och lagade lite mat och bara slappade.. Sen var det dags för kvällens höjdpunkt filmen Ladder 49! Jag älskar verkligen den filmen. Den är verkligen super sorlig men det är så verkligheten är och som jag har skrivit så många gånger innan så beundrar jag verkligen de som männiksor som jobbar som brandmän vi människor springer ut när det brinner och ni springer in!  Underbart!  Söndags kvällen blev alltså en blöt söndag kväll många tårar som rann från mina ögon! En hel del tänkande också! Men det är det värt kom nog några extra tårar för det! Hahha


Idag är det Måndag eller nej det är Tisdag snacka om snurrig om dagarna.. Har varit en bra dag på praktiken även om jag tycker förskolan har en hel del att arbeta med så trivs jag verkligen jätte bra!

Tack camilla för du svarade på min enkät fick in några till idag så det var bra!

Onsdag i morgon REDAN säger jag var springer tiden? Jag hänger inte riktigt med!

Nu tror jag att det är dags för sängen fast jag är inte trött!!

Elin jag tänker på dig, tror på dig och DU det kommer gå JÄTTE bra i morgon!!

Kommentarer

  • Jules säger:

    Visst var filmen Ladder 49 underbar!!! jag såg den o gräääät till låten med David Grey "As I`m leaving" sök på den för du kommer säkerligen älska den!!!



    Jag grät till fotbollsgalan när Fix you med Coldplay spelades då Zlatan fick guldbollen...



    Ha en underbar helg i Malmö!!! Sedan kanske vi kan gå på julmarknad på Borås Museum 7/12?



    KRAMAR och hälsa ALLA i Malmö!!!

    2008-11-19 | 20:03:11
    Bloggadress: http://julala.blogg.se/

Kommentera inlägget här: