Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

15 November!

Kategori: Allmänt

Humör:  Lite nere
Gjort: Arbetet och inte gjort så mycket mera
Planer:  Försöker planera julklappar så gott det går! Planera också att gå och lägga mig!
Ser på: Alla saker som inte borde ligga på skrivbordet just nu!
Lyssnar på: Regnet som slår mot fönsterbläcket
Läser: Kurslitteratur
Dricker: Vatten med Citron
Äter: Inget
Bästa: Att jag har välrdens bästa kompisar
Sämsta: Att jag har förlorat en väldigt bra vän.
Barn: I framtiden hoppas jag
Väder: REGN OCH REGN OCH REGN!!!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    På gratismode.se så kan du få hem gratis presentkort till en massa olika butiker, biobiljetter eller varför inte växla in en trisslott. Bara genom att enkelt samla poäng (bara genom att tex klicka dig in på olika hemsidor kan du få ihop ca 30 poäng) poängen som du får ihop kan du sedan växla in så kan du få något av dessa grejer helt gratis hem i brevlådan:) Klicka här för att bli medlem, och du glöm inte att aktivera ditt konto via din mejl.

    www.gratismode.se/?c=1389



    Hoppas du får en bra helg:)

    2008-11-16 | 00:02:36
  • Anonym säger:

    är för komplicerat för att förklara här varför jag anser deras böcker vara påhitt... måste nog läsa den där om sanningen om gömda o asyl mfl med...



    ring mej så fikar vi :) vore gött med en pratstund med dej... är oxå aningen nere nu... frustrated....



    2008-11-16 | 13:07:41
    Bloggadress: http://julala.blogg.se/

Kommentera inlägget här: