Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Luleå

Kategori: Allmänt

Jag har haft en jätte bra uppe hos Johan!

Luleå är en super mysig stad med massor av skog och vatten....

Just nu sitter jag på arlanda och väntar på att mitt flyg ska åka precis som jag gjorde förra veckan :) hehe Tiden uppe hos Johan har verkligen gått jätte fort.. Men det blev inte riktigt som jag tänkt mig.. Jag flög upp till Johan och kände mig nästan förälskad igen så där som man gör när man är liten... Pirrade i hela kroppen och allt var fantastiskt längtade efter att få kramas lite..

Men riktigt så blev det inte.. Det var hur kul som helst att få träffa honom och jag insåg ganska snabbt att det här är en fantastisk bra vän till mig och inget annat..

Men äntligen fick jag en slut på alla mina frågor och på mina egna känslor. Johan är inte mannen i mitt liv men han är vännen i mitt liv!

Så nu alla vänner nu har jag fått mina svar som jag vill ha.. Bra eller hur? och jag accepterar det också.



Lotta potta vi ses på FREDAG!"!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: