Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Helgen

Kategori: Allmänt


Helgen i Södertälje har varit helt underbar!! Jätte skönt inte behövt tänka på skolan en ända gång.. Bara varit jag. Hur skönt som helst.

Fredag vi kom fram vid halv sju tror jag. Vilket väder det regnade hela vägen upp verkligen regna.. full speed på vindruttorkarna.. hahha jag höll på att köra in i  mitt räcket men det klarade sig tack o lov :) jag lärde mig till andra gången att inte ligga så nära lastbilen =) Bra eller hur??

Taco paj väntade på oss när vi kom fram. Mums..

Lördag vaknade jag vid 8 jag vet konsigt för att vara jag men så blev det. Upp o hoppa åt frukost sen var det dags att göra staden osäker.. Shopping med halva släkten jätte mysigt.. Älskar er alla underbara människor som finns i min släkt.

Lördag var det Åsas fest.. Det var nästan så att jag inte kom iväg. Lite sko problem.. Hahha allti skoproblem efter ett utbrott ordnade det sig också.. att man alltid måste bli arg!

Festen var trevlig. Henrik friade till Åsa.. Jätte mysigt så its gonna be a wedding!! Mysigt!

Det blev en lugn fest. Biljard med Pappa och Christer, Viktor och många till. Dem hade det i lokalen. Super bra! Vilka game det blev.

Söndag:  Vi körde kvart i elva.. Vi var i Borås vid tre. Vi åt lite mat sen åkte dem vidare. Tråkigt men sant.  Vi körde en väldigt stor omväg hahah vilken väg, BergoDalbana men väldigt fin natur.

Riktiga vänner kommer tillbaka

Detta är något jag verkligen tror på! Att de vänner som verkligen är sina riktiga kommer tillbaka! Det är bevisat. jag är verkligen så glad idag. Du gav mig så mkt idag. Det var verkligen så kul att prata.

Nu är det dags för mig att sova tror jag.

Kramar i massor från en väldigt glad pinkflower.

Kommer bilder i morgon

Kommentarer


Kommentera inlägget här: