Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Första dagen på jobbet...

Kategori: Allmänt


Idag är det första dagen på nya jobbet.. Ska bli hur kul som  helst.. var inne på www.bt.se och tittade om dem hade skrivit något och de hade dem... folk hade köat sen halv fem på morogen.. varför köarman i tre och en halv timme innan butiken öppnar.. Folk rädd för att saker ska ta slut eller vad är det frågan om.. Men i allfall ser framemot att börja jobba idag kl 16.. Länngtar.. ska bli super sko.. kanske ska kolla var jag gjorde av mitt papper med PLU nummer på.. det får jag inte glömma.. Tänkte jag skulle vara lite smart att skiva upp några som jag inte kan rikigt.. fasat egentligen kan jag nog alla men blir lite små nervös bara.. Önska mig lycka till


Och jag måste som Elin skriva vädret är helt underbart!!! Älskar denna underbara solen! Finns det något bättre än sol och värme nej jag tror faktikst inte det!!

Nu är det dags för mig att städa lite till!!

KRAM PÅ ER

Kommentarer

  • Sara [ H E M M A F R U N ] säger:

    hmm vart har du börjat jobba nånstans?
    =)

    kram!

    2008-04-23 | 14:00:35
    Bloggadress: http://hemmafrun.se

Kommentera inlägget här: