Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

SUPARPARTIET

Kategori: Allmänt

Idag är det ett års sedan vi var hemma hos Elin,.. Födelsedags kalas den gången också :) 
Hmm kommer inte på vad vi köpte till henne man om jag inte minns helt fel så kan det ha varit snapps glas men jag vet inte. men men.

I allfall så bildades suparpariet den kvällen.. Så idag har partiet funnits i ett år.




SUPARPARTIET


image16

Överasta raden sitter Sofie och Humlan
Under Sofie sitter Fimpen och Jag
Camilla sitter längst ner

*KÄRLEK*


Mycket har hänt om man tittar tillbak a på året som har gått,
Camilla blev flygvärdinna i Abu Dhabi
Jag har flyttat till Borås
Sofie är sambo med Fjodor
Humlan jobbar på BaHouse eller hur det stavasv :)
Fimpen flyttade hem från vemdalen och bor nu i egen längenhet och jobbar i Danmark


Saknar er jätte mycket
Men jag vet att vi kommer att vara vänner
för allid!


Ser framemot ett nytt år med nya äventyr




Kommentarer


Kommentera inlägget här: