Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Mamma och Moster

Kategori: Allmänt

Hej Hej!!

Efter en väldigt tung vecka med två tentor och litteratur seminarium är det äntligen fredag och mamma o moster är här! ÄNTLIGEN!

idag är det fredag och jag är verkligen helt slut i kroppen! Vill bara sova gick upp halv nio idag ut på stan vid 11.. Kom ner till torget och det visade sig att det var marknad där idag. Trevligt Trevligt! köpt halsdukar sen var det dags för mig att gå o göra tentan.. Den var verkligen SKIT SVÅR.. Jag hade verkligen pluggat.. Men vi får se hur det går.. Efter jag var klar vid två så gick jag till dem som fortfarande var på stan. jMagen skrek efter mat så vi gick o köpt fika väldigt gott.. Jag köpte en fralla och dem kanelbullar onyttiga.. Sen gick vi till knalleland och shoppade. Jag köpt en tv och en jacka! är super nöjd men mina köp!

Efter knalleland gjorde vi mat och sen möblerade vi om i mitt rum och nu är vi helt slut! Vill bara sova! och det tänker jag göra nu!

KRAM PÅ ER!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: