Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Kläder

Kategori: Babbel

Undra om man blir nöjd någongång.. Jag har varit ute på stan i två timmar idag på eftermiddagen för att hitta något att ha på mig.. Antigen satt det åt vid magen eller vid benen eller så har jag för små bröst.. hmm vilken problem jag har idag. hhahah

Men tillslut hittade jag något men tyvärr var där en maska som hade gått i klänningen som jag köpte men jag orkade inte bry mig fick 10% på den så det var den väl värd.

Ikväll blir det utgång med Jenny och Marie ska bli super super kul!!

Hade en väldigt härligt samtal igår oxå precis innan jag skulle gå och lägga. Jag blir så glad av att prata med dig. Du får mig verkligen att tänka i olika synvilkar, Väldigt bra! =) ´Glad att vi är vänner! =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: