Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Jaha

Kategori: Babbel

Hej på er!

Vad ska man skriva idag, ingenanning. Har inget direkt att skriva faktiskt..Eller nja jag fick mitt vikariat förlängt.Känns fantastiskt underbart! Så nu jag har arbete fram till den 31/12 UNDERBART.. Jag älskar mitt jobb. Mina kollegor blev jätte glada när chefen kom in och berättade för mig =)

Veckan har varit lite upp och ner. men framför allt har det varit en låååång vecka tog ju inte slut. Men det gjorde den tack och lov. Igår träffade jag Celia och hennes vän Fia =) Vi åt mat och drack lite vin och pratade skit. Mysigt!

Idag är det dags för klassträff. Ska verkligen bli super super skoj. Som jag har längtat!

Det är gamla gänget som ska ses vi som alltid höll ihop.Kan ju inte bli annat än roligt.

Veckan som har gått har jag pratat väldigt mycket med Mamma. Om hennes pappa. Var lite tveksam till begravningen. Men jag och mamma bestämde att jag inte skulle gå. Dels för att hon inte tyckte jag skulle gå och må dåligt en hel dag. Plus att det inte var någon rolig upplevelse. Det förstår jag verkligen. Men samtidigt hade jag velat gå för att se vem han var och se om man hade fått någon annan bild av honom. Mamma sa att vi kunde åka upp och hälsa på hennes andra bror när allt hade lugnt sig. Jag hoppas att det blir av. Hade varit väldigt roligt.


Puss på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: