Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

17 Mars 2011

Kategori: Kärlek

Idag är det ingen vanlig dag utan det är Bästisen Camilla Svenssons födelsedag. Hon fyller 25år idag.. Och jag kände att jag vill göra något för henne.. Men frågan var bara vad vill jag göra?? Har inte sett hennes lägenhet. Eller hennes och Grabbens =) Väldigt dåligt men det ska bli ändring på det =)

Var på maxi igår och såg att dem hade fått in blomsterpåsar söta vår och sommar blommor. Perfekt istället för att skicka en bukett som vara i en vecka, skickade jag en blandning av sommarblommor som hon får planetera på sin balkong och tittar på varje dag i Sommar!

Perfekt present tycker jag själv. Jag är grym ibland =) Och nu var jag så lat att jag köpte ett kort till henne jag hade verkligen inte tid att göra ett själv. Så kan det bli ibland =) Men ialla fall när jag stod där bland korten så ser jag en Ponny häst och något säger mig att Camilla hade massor av Ponnys när hon var Liten. Och att jag var jätte avundsjuk på dem. Så självklart fick det bli ett kort på en ponny häst. =)

Jag ringde henne när jag var på väg hem från jobbet och det var verkligen en glad Camilla jag pratade med hon hade verkligen blivit jätte glad och något förvånad tror jag. Inte varje dag man får en påse blomfrön. =) Hon lovade att planetera dem så jag kunde se dem nästa gång jag kommer till Malmö. =)

Min älskade Camilla.Det är så roligt för vi ses nästan aldrig och pratar inte jätte ofta men vi har en stadig grund att stå på och den vänskapen slänger man inte bara bort!

Nu ska jag gå och sova!

Camilla jag hoppas du hade en fantastisk 25års dag!

Kramar i massor!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: