Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

En skön helg

Kategori: Kärlek

Efter en kort vecka åkte jag ner till Malmö igen för att prova min tärnklänning som jag ska ha på Världens bästa Camillas bröllop i sommar.  Jag längtar så efter att få se henne gå till sin Peter. Men oj vad hon kommer att gråta.. Jag tror inte att jag kommer att kunna titta på henne för då kommer jag oxå att gråta hahahah

I allfall när jag kommer till Malmö är det underbart väder.

Lördagen spenderar jag halv dagen med Camilla och provar klänningen. Det kommer att bli en väldigt fin klänning..Vägen ditt har inte varit den enklaste men det kommer bli bra.

Efter att Camilla har åkt sätter jag mig och solar/sover. Mamma och Pappa kommer hem med en överraskning till mig En ny dammsugare..UNDERBART och så väldigt väldigt snällt!!

Vi lagar mat och sen åker jag och pappa och badar.. Hhaha det tog tid för mig att komma i havet men jag gjorde det.Synd jag inte har något bildbevis. Det var ganska skönt faktikst tråkigt att det blåste bara.

Idag söndag har jag och mamma shoppat lite ganska roligt hittade ganska mkt roligt =)

Åkte tåg tillbaka gick väldigt smidigt idag. Mkt folk på tåget men som sagt gick väldigt bra!

Har haft en toppen helg!

Nu väntar en underbara vecka på jobbet!

Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: