Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Det gör ont..

Kategori: Kärlek

Hej på er!

För ett år sedan var jag mega lycklig jag var någons flickvän och jag var verkligen så lycklig. Jag har aldrig kännt som jag gjorde för någon som jag gjorde för han. Allt var perfekt. Men sen hände det något. Jag vet inte vad som hände egentligen merän att jag börjar tvivla på mig själv och min känslor. Var jag verkligen kär eller vad jag bara kär i kärleken? Jag vet inte. Men konstigt hade vi det i allfall. Vi bestämde oss för att bara vara vänner.. Vi var vänner ett tag sen sågs vi och det slutade med att vi var med än bara vänner.. Men sen bestämde vi oss att efter det att bara vara vänner igen.. BARA vänner..och såhär har vi egentlige hållt på tills ca 2månder sedan. Vi hade en fantastisk kväll ihop jag och han och Linda och hennes pojkvän men det blev inget efter det heller.. Nu har han flickvän och han är kär som aldrig förr..Jag kan inte hjälpa det jag är SVARTSJUK, varför jag är svartsjuk vet jag inte. Han är världens finaste och roligaste och vi har verkligen så kul tillsammnas men det finns ingen kärlek ingen äkta kärlek. Och nu tycker jag bara det är yttlig vänskap som finns dessutom. Men jag vet inte jag kan ha fel.

Men även om jag är svartsjuk så är jag väldig glad för hans skull.

Det gör lite ont!

Kommentarer

  • Maja säger:

    Det är helt naturligt att känna som du känner, det tror jag i alla fall. Sen att du känner dig lite ensam, ledsen och svartsjuk är ju helt normalt, det hade nog vem som helst känt om man var i samma situation. Jag tror att du känner så som du gör är för att du faktiskt tyckte om han mer än du anade och nu när han är kär så är du glad samtidigt som du är lite ledsen. JAG TYCKER att du gjorde rätt val och att ni är bara vänner, hur ont det än gör. Du kommer hitta din prins, din bästa vän, någon som gör dig så glad mer än du anar... När du minst anar finns han där, mitt framför näsan på dig!

    Kramizzz

    2011-06-10 | 15:54:41
    Bloggadress: http://imajasvrld.bloggsida.se

Kommentera inlägget här: