Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Uttråkad

Kategori: Allmänt

1. Hur gammal är du om fem år? 30 år herregud!

2. Vem var den sista du träffade?
Nina

3. Hur lång är du?
155

4. Vilken var den senaste film du sett?


5. Vem ringde du senast?
Bästa vännen Karin

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem?
Det var till Robin, Jag skrev vad härligt!

7. Vad är dagens planer?
 Dagens planer var att städa bort julen!

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Båda

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? 
 Sambos.

10. När såg du senast din mamma?
Några dagar sedan =)

11. Vilken ögonfärg har du?
Grönt är skönt!

12. När vaknade du idag?
Pappa ringde och väckte mig halv tio!

13. Har du någon gång hittat en katt?
Nej

14. Vilken är din favoritplats?
 På en vit strandsand!

15. Vilken plats föredrar du minst?
En vinterdag med för lite kläder på sig!

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
  Om tio år är jag 35, ush då hoppas jag att jag hittat mannen i mitt liv och har minst ett barn!, och vi bor tillsammans i ett underbart hus! 

17. Vad skrämde dig som barn?
Vet inte riktigt mörker säkert

18. Vem fick dig att skratta senast?
Elin

19. Är du för ung för att äga vinylskivor?
  Jag tror jag har en!

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Med

22. Hur många kuddar har du i sängen?
 2

23. Hur många landskap har du bott i?
2

24. Har du någon gång spytt på fyllan?
Ja

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Strumpor på vinter utan på sommaren

26. Är du social?
Ja, det hoppas jag

27. Vilken är din favoritglass?
Piggelin

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon?
UTAN ATT BLINKA BETALA AV CSN

29. Tycker du om kinamat?
Ja,

30. Tycker du om kaffe?
Nej

31. Vad dricker du till frukost?
TE

32. Sover du på någon särskild sida?
Mitten

33. Kan du spela poker?
Ja

34. Tycker du om att mysa?
Ja vem gör inte det!

35. Är du en beroendemänniska?
Yes

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Ja :) Gisela och Kristina =)

37. Vill du ha barn?
Ja:) 2 st

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej

40. Föredrar du havet eller en pool?
både och

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Pärlor och små skit!

42. Äger du dyra smycken?
 Ja

43. Har du någon gång testat narkotika?
Nej

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen?
Räkmacka

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Hmm svår fråga jag har roligt med akka!

46. Välj ett ärr på din kropp?
Ett på halsen!

47. Vad har du för ringsignal?
 Någon tråkig tre signal som fanns på telefonen

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten?
Ja det har jag

49. Flirtar du mycket?
Nej, men tror att jag gör det väldigt mycket omedvetet!

50. Vart togs din profilbild för din blogg?
Kommer inte ihåg

51. Kan du byta olja på bilen?
Tror inte det!

52. Har du fått fortkörningsböter?
Nej och det ska jag ALDRIG få!

 53. Vilken var den senaste bok du läste?
Kan jag inte minnas

54. Läser du dagstidningen?
Ja,Borås Tidning och självklart Sydsvenskan

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej

56. Dansar du i bilen?
Nej

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast?
Bandit rock

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? 
 Vet inte faktikst!

59. När var du i kyrkan senast?
På Marinas och Sebbes Bröllop!

60. Vilka personer utmanar du?
ALLA

Kommentarer

  • Elin säger:

    Weee va kul att jag fick dig att skratta :)

    2011-01-03 | 08:49:10

Kommentera inlägget här: