Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Hello

Kategori: Allmänt

Jag måste bara säga att jag har fantastiska VÄNNER!!!
Ni är helt otroliga!!

jag vet att jag brukar säga det men jag menar det verkligen!
 Så bra vänner som jag har växer inte på träd!

Jag älskar er alla




Har haft en fantastisk helg. Helgen började med att jag och Karin åkte till Anna för att fira Karins födelsedag!
Jag och Anna hade bakat tårta eller jag har inte bakat Anna hade bakat tårta, Och så bjöd jag på pizza, Det var faktiskt ganska gott med pizza! Inte ofta man äter det men det var ganska gott!

Sen blev det Let Dance för mig och dem andra började mobba mig istället. Let Dance är ganska kul. Visa klänningar är verkligen jätte fina och andra är verkligen bara.. Hur fan tänkte dem här??

Jag tycker Bagge är ganska rolig att titta på och TOBIAS är ju fantastisk att titta på han är så HET!! HOT HOT HOT!!

Vi sov hos Anna och vaknade på lördagen och gjorde oss i ordning och åkte till Lager 157 men dem hade inget och hade dem något så var det bara smått smått smått! Inte riktigt min grej!

Köpte en halsduk bara eller en sjal eller vad man ska kalla det! Gosig var den!

Efter lager bar det hem till Borås igen och handla till Karin tjejmiddag eller vad jag ska kalla det. Det blev fläskfile med ris och svamp sås. Hur gott som helst!

Och sorbe till efterärtt. Och sen tittade vi på brödrarna karsson. Den gillade jag verkligen. Ganska roligt att bara få skratta av sig lite.

SIdag söndag har jag träffat Lotta en stund och planerat in Simmning och solning. Måste få lite färg nu känner jag. Känner mig ganska blek i det mörka håret! Men jag gillar det verkligen!

Nej nu ska jag sätta igång och städa upp det sista här i min kära lägenhet som jag verkligen ÄLSKAR!

Puss på er!!

Kommentarer

  • Anna säger:

    Vi mobbade dig inte, ska bara lära dig lite låttexter ;) Love you

    2011-01-16 | 19:29:10
  • Anonym säger:

    ni mobbade mig med kärlek =)

    2011-01-16 | 22:29:05

Kommentera inlägget här: