Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Brustet hjärta!

Kategori: Allmänt

Önskar att jag kunde nå
Till horisontens slut
Få veta vad du tänker på
Och hur din dag ser ut
Ibland när jag är ensam
Försöker jag förstå

Att du och jag
Har samma himmel som tak
Samma natt, samma dag
Och var vi än går
Är det samma luft vi andas
Du och jag
Vi behöver varann'
Har en dröm som är sann

Och var vi än är
Är det ändå samma himmel, samma värld

Om vi kunde önska nu
Precis på samma gång
Att alla sorger fick ett slut

Och att vi kunde börja om

För du och jag
Har samma himmel som tak
Samma natt, samma dag
Och var vi än går
Är det samma luft vi andas
Du och jag

Vi behöver varann'

Har en dröm som är sann
Och var vi än är
Är det ändå samma himmel, samma värld

Kommentarer


Kommentera inlägget här: