Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

4 Januari

Kategori: Allmänt

Vilken underbar eftermiddag jag har haft idag! <3

Jag och Sherri och Nina skulle åka till IKEA. Det blev tyvärr bara jag och Sherri. På vägen pratade vi om att stanna till i Landvetter på vägen hem för en fika hos Ann-Sofi. Vi ringde henne och bjöd in oss själva.

Efter några timmar på IKEA åkte vi ditt.. Vi försökte fåtag i henne för en vägbeskrivning men det gick ju inte. Så jag körde på känsla.. Och kan ni tänka er jag HITTADE... jag har varit hos henne engång och aldrig kört själv. jag är så jäkla grym!!!!

Hemma hos Ann-Sofi stod en annan vän till oss i köket också som vi hade pratat om på vägen jag och Sherri. Så himmla mysiga dag! Älskar såna spontana kvällar! Det måste bli fler av dem!

IKEA hade inte så mycket att bjuda på förutom en jäkla massa gravida kvinnor. Herregud vad man längtar!

Jag och Sherri Berry pratade väldigt mycket om kärlek på vägen hem. Det är ett ganska intressant ämne. Man tycker om någon så att det nästan gör ont. Bokstavligt talat gör ont. Men ändå får man inte det att fungerar jag förstår egentligen inte varför.. och jag blir så arg på mig själv. Förjag vet att det är mitt eget fel. Jag hade verkligen kunnat vara världens lyckligast flickvän! Men ändå vågar jag inte! Vad är det för fel på mig!??!!

JJag kanske lyssnar för mycket på vad andra säger. Och tänker för lite på mig själv!


Sen nu på kvällen fick jag veta något väldigt STORT!!! åååå det är så roligt!! But its a hemlighet!!

Nej nu ska jag gå och drömma om dinusarieland som jag ska bygga på jobbet!

Och Carro detta är en hälsning till dig! TACK FÖR ATT DU TITTAR IN HOS MIG!!:P

Kram på er

Kommentarer

  • Carro såklart! säger:

    Alltid lika roligt att läsa dina inlägg :D Jag verkligen hör hur du säger orden när jag läser dom.. hahaha :D



    Sov gott söta du!

    2011-01-05 | 00:40:48

Kommentera inlägget här: