Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

1 Januari 2011

Kategori: Allmänt

Herregud det är redan 2010 hur i hela friden har det redan gått 10 år sedan vi gick på 2000 talet. För 10 år sedan var jag femton år. Och var fortfarande ett barn.. Ett barn med massor av drömmar. Framför allt så skulle jag ha barn när jag var 25 hahaha, Jag har så många barn idag =)

Vad har hänt på 10år..

Jag har gått ut nian
Förlorat oskulden
Haft min första fylla!
Jag har gått ut gymnasiet. Träffade fantastiska nya VÄNNER
Tagit körkort!
Chockade alla genom att åka till USA. Ett fantastiskt år! Fick fantastiska vänner,
Flyttade från Malmö till Borås!
Började på Högskolan i Borås. Började plugga till förskollärare!
Tagit examen!
Har min super mysiga lägenhet i Borås!
Köpt Bil!
Varit på oförglömliga resor! Speciellt resan till Egypten i samband med Pappas 50års dag! 
Åkt skidor för första gången!
Varit på ett fantastisk sommarbröllop och höstbröllop!
Släkten har blivit större!
Fått mitt hjärta riktigt krossat!
Många vänner som kommit och gått!

Hmm jag låter denna listan vara lite flyttande för jag tror att jag kommer på fler saker!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: