Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Mitt fina bord

Kategori: Babbel

Jag har ju glömt berätta om mitt soffbord, Jag har varit ganska trött på det. och letat och letat efter ett nytt, antigen har det varit för dyrt eller så har jag inte hittat någon som jag verkligen tycker om. En eftermiddag när jag kom hem från jobbet så låg panduros reklam blad på hallmattan. Och där hade dem gjort decopage. Jag köpte servetter men det var verkligen omöjligtatt hitta lim. Decopage lim finns att köpa på panduro men är ganska dyrt. och jag blir lite snål när jag behöver en del. Men som sagt jag köpte jag finns servetter.. och började lägga dem på bordet men fick inte någon ordning på hur dem skulle ligga men jag provade att lägga på dem och limma, men jag blev verkligen inte nöjd så tog bort dem igen.

Och efter många ideér på vad jag skulle kunna göra på mitt tråkiga bord kom jag på att jag hade massor av gamla kort från skolan som jag fotat på olika musseum och utställningar sagt och gjort gick jag och hämtade dem och lade dem på bordet istället och klistrade fast dem. Det blev verkligen ett nytt bord. Jag är verkligen super nöjd.

Mitt fula bord blev som nytt igen.



Med hjälp av lite fantasi kan man göra om vilken möbel som helst.

Jag gjorde ett liknande bort till jobbet fast med mat på som vi har i vår resturang =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: