Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Kär och Galen

Kategori: Babbel

Hej på er!

Det var inte igår jag skrev i bloggen.. Mycket har hänt. Hahah vet inte var jag ska börja ritkigt. Men jag är så otroligt lycklig just nu. Och mår fantastisk bra längesedan jag mådde som jag gör idag. Tänk vad kärlek kan göra med en. Galet!

Min sommar har varit fantastisk. En vecka nere i Malmö där jag stod vid min bästa väns sida på hennes bröllop. Underbart!

Underbart väder var det nere i Malmö den veckan oxå. Kan inte bli bättre!

Efter en vecka i Malmö. Åkte jag till Spanien med min andra halva. =) Karin och jag hade två fantastiska veckor i Spaninen. Otroligt fint väder massa galenskaper. Vi levde livet i spanien helt enkelt! =)

Kom tillbaka till vardagen ganska snabbt här hemma igen. Jobbet är underbart som alltid. Fantastisk roligt att gå ditt varje dag.

Just nu är jag hemma och är sjuk inte lika roligt. Men snart frisk igen! Ska ju cykla på Söndag ser verkligen framemot det men tror det bli tufft dessutom äter jag penceline just nu och mår kanske inte helt hundra men jag tänker ta det lugnt.

Vi ses igen i morgon!

Sov så gott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: