Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Saknar

Kategori: Funderingar

Jag surfade runt lite bland lite bloggar nu underkvällen och hittade på någon blogg där en tjej hade skrivit att hon också hade flyttat från sin hemstad för att plugga och hon kände att allt blev konstigt med sin vänner hemma i hennes hemstad.. Jag känner igen mig så i henne..

Jag saknar verkligen mina vänner i Malmö.. Specillt Tjemaffian som jag brukar kalla oss. Vi har verkligen haft så himla roligt tillsammans. Alla middagar på elyse alla party kvällar.. Jag har verkligen hur många minnen som helst tillsammans med er. Fina underbara minnen som alltid kommer att finns i mitt hjärta.. Men jag önksar mig fler minnen jag vill uppleva mer saker tillsammans med er.. Jag vill vara en av er igen.. Som jag har sagt innan så ibland känner jag mig väldigt utanför..Jag vet att jag inte ska göra det. Men inte så lät när inte någon av er har visat intresse för att faktikst komma och hälsa på mig. Ni säger att ni ska göra det men det blir ju aldrig av. Jag har bott här i 4år i Januari. nu är dags för er att komma och hälsa på! Det tar ca 3 timmar att åka och jag har plats för 7personer.

Jag har underbara vänner här i Borås men det är inte ni. Jag saknar er verkligen och önskar verkligen att få visa upp Borås för er. Det är en jätte mysig stad. och jag har en just nu en jätte fin och mysig lägenhet som jag verkligen trivs i men jag vill att ni ska förstå varför jag älskar den här staden som jag gör..Ni kanske inte delar det med mig men ni har varit här ni vet vad jag pratar om när jag säger att jag har varit nere på stan eller om jag har varit på resturangen ni kan få upp en bild i huvdet. Aha hon är där =)

Jag har några kompisar som har varit här en gång men jag vill att ni ska komma mer än en gång.

Jag skriver inte detta för att hoppa på någon eller något, jag försöker bara göra mig förståd.

Jag saknar er verkligen!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: