Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Näsblod

Kategori: Allmänt

Ush ja det fick jag idag på jobbet mitt i vår träd målning.. En pojke skrek.. FRÖKEN du blöder... Jag bara aa fröknar kan också blöda näsblod. hade 8barn som tittade konstigt på  mig. hahahaha

Ja du Annika vad kan jag ha köpt..läste igen och det ser ut som jag har köpt en leksak men det har jag inte gjort hahaha.. Sån är inte jag ;)

idag har varit en bra dag..Även om det var lite stressigt i början av dagen. Men jag trvis verkligen på jobbet så det gör inte så mkt att det blir lite galet ibland så länge man har roligt..


Imorgon får jag lön, tjohooo. Ganska skönt måste jag säga. har en hel del räkningar att betala denna månden som alla andra månader! hihihi

Nu ska jag sova börjar tidigt i morgon

Kram på er
 

Kommentarer

  • Anka säger:

    2010-10-27 | 11:21:14
  • Anka säger:

    Hahaha, ja, jag tänkte ju lite på hur entusiastisk du var med sakerna inför möhippan ;P

    2010-10-27 | 11:22:15

Kommentera inlägget här: