Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Det händer grejer

Kategori: Allmänt



Oj oj här händer det grejer.. Det har varit en väldigt tuff vecka men en väldigt rolig vecka.. Jag är väldigt glad och det känns väldigt bra.. Nej jaghar inte träffat någon grabb.. Så det är ingen pojkvän jag pratar om. Så nu kan ni sluta le :)


Idag är det halloween och det är fest här hemma. Tyvärr trodde jag att det skulle komma mer vänner från Malmö. Det är ingen som kommer. Jätte tråkigt men sånt är livet... Lite besviken.

Nu ska jag snart till Celia som ska fixa mitt hår och sminka mig för kvällen! Ska bli super kul!!


Malmö på TORSDAG!!!!

Kommentarer

  • Marina säger:

    Hej snuttefis! Jag hoppas att du inte är besviken på oss för att vi inte kunde komma. Det hade varit kul det vet du att vi tycker men det är inte så lätt med två barn som behöver barnvakt ett bra tag om vi skulle ta oss upp =) Vi kommer gärna hela familjen en dag som vi har pratat om! Hoppas det var en lyckad fest iallafall! PUsssen!

    2010-11-03 | 10:18:51

Kommentera inlägget här: