Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Oj nu var det längesedan

Kategori: Allmänt


Nu var det verkligen längesedan jag skrev här.Inte bra men jag ser ändå att ni är trogna läsare som går in och hoppas att jag har skrivit något nytt.och nu till er lycka har jag gjort det..

Men gud vad jag ska skriva..det har ju hänt jätte mycket sen sist jag skrev..

Var börjar vi?

Jag var i Malmö och såg när MFF vann SM guld. Jag träffade även Världens bästa flickor. Emma och Katja. Det är verkligen mina absolut favoriter! Vad skulle jag göra utan er!

Dem kommer och hälsar på nästa vecka. Ritkigt mysigt! Måste bara barnsäkra lägenheten först. för Linnea är visst överallt och drar =) Härligt

Jag har köpt en bil. Hugo-Bella heter honhan kanske man ska säga. heheh

Det har inte hänt så jätte mycket så jag drar ett streck från den förflutna och skriver om helgen istället =)



Fredags så hade jag några vänner från jobbet här.  Vi åt tacos och drack lite vin. Verkligen jätte mysigt! Jag skrattade så att jag hade ont i magen dagen efter!

Lördagen åkte jag till Robin i Göteborg. Vi lagade mat och åkt till jul på liseberg. Väldigt trevligt. Men jag tycker att det är lite överskattat. Danmarks tivolis julmarknad eller Jul på Tivoli är mysigare. Vi tittade på lejonkungen när vi kom hem, den filmen är ju helt underbar! Hur mysig som helst! Riktigt roligt att se den som vuxen måste jag säga!

Söndagen vaknade sent riktigt skönt att sova ut. Fast har riktigt ont i ryggen idag. Hade det redan igår också vet inte vad jag har gjort. Men börjar bli lite jobbigt!

Åkte hem från Göteborg vid 2 kom till Borås hämtade bilnycklarna och sen åkte jag till Anna med Maja. Kvällsmys på hög nivå. Det var verkligen jätte mysigt. SÅ längesedan jag träffade både Anna och Maja så det var kul.

Imorgon är det Måndag och en ny vecka börjar på världens bästa jobb.. Jag trivs verkligen på jobbet hur mysiga som barn som helst och mitt arbetslag är hur bra som helst också! Jag tror inte jag kan önska mig en bättre arbetsplats faktiskt. Jag hoppas verkligen att jag får en fast tjänst!

Nu ska jag sova!

God Natt på er!

Kommer lite bilder imorgon!

KRAMAR

Kommentarer

  • Camilla Svensson säger:

    Hej Linda,

    Grattis till bilen!! Vad roligt för dig, så länge som du har prata om att du skulle vilja ha en egen bil..:)

    När blir nästa tur ner till skåne? Vi kan väl se till och boka in en dag?



    Snart är det jul Linda, gud vi hade det allt mysigt du och jag på kastanjegården..



    Lägg upp lite bilder på ditt nya hem, tycker jag hade varit riktigt roligt :)



    Puss och kram /C

    2010-11-23 | 23:22:27

Kommentera inlägget här: