Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Jag är

Kategori: Allmänt

Jag är verkligen lyckligt lottad över att vara just jag.. Jag skulle inte vilja ändra  något hos mig själv just nu.. Vilket egosist jag låter som men jag är verkligen hur glad som helst idag.. Jag mår super bra!  har underbara vänner!

Jag hade en vän här hos mig på lite kvälls Kaffe och han fick mig verkligen att inse att människor som bara tar energi gfrån än är inga människor eller vänner man ska ha i sitt liv. Man ska ha vänner som man mår bra av. Och det har jag verkligen märkt dem senaste veckorna.. jag vet var jag har mina vänner och det är jag verkligen så glad över.

Förr hade jag hur mycket vänner som helst. Men just nu känner jag att jag har några få som jag verkligen trivs med och som jag verkligen kan vara mig själv med. åå det är det som är viktigast tycker jag.. Även om jag är den jag är i alla lägen som ändras man alltid lite eller man anpasasr mig sig lite efter situationen. tror ni inte det?

Det tror jag.

Idag har jag varit på STEP det är verkligen hur kul som helst. Det är väldigt mycket kordination att hålla reda på men gud vad roligt det är. Hon som har step passet är underbar! Hon är så glad och pigg och ger verkligen så mycket energi. Jag har verkligen hittat min grej att träna and i like it!

Imorgon är det Fredag och jag och Karin som på roadtrip hoppas jag.. Vi får väl se vad vädret säger imorgon jag har i allfall packat ner lite kläder det jag vill ha med mig så får vi se vad som händer! Hoppas på det bästa!
Nu ska jag i allfall gå och lägg mig!

God Natt mina underbara läsare!

Nästa vecka kommer det lite skåne besök om vädret tillåter! Dem får inte komma om det är tråk väder!

Kram på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: