Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Win a date with Drew Barrymore!

Kategori: Allmänt

Har ni sett den filmen?


Jag sitter fortfarande med ett leende på läpparna. Vilken underbar film! Den hadlar om Brian som ända sen han var fyra år blev förtjust i Drew.. En dag vinner han en tväling och spenderar pengarna på en video kamera och gör en domumentär om hur han ska vinna en Date med Drew på 30 dagar. Konstig film men helt underbar!

En film om att man ska våga drömma. att man ska följa sina drömmer att inte ge upp.

Jag sitter och fundera på vad jag har för drömmar..

Jag drömmer om den perfekta mannen, den perfekta pojkvännen,, Tänk om det inte finns den perfekta killen. Vad letar jag efter egentligen, jag vill ha en kille som är snäll och kan få mig att känna mig trygg. En kille som får mig att känna mig snygg även om jag vaknar upp en söndag morgon med håret åt allt håll och kanter. Men ändå ser mig som världens mest undarbaraste person. Finns det någon sån här ute i världen?

Igår ville jag verkligen festa till det lite. släppa allt som har med C-uppstasen att göra och bara sväva ut i världen.. Men efter ett läkarbesök och en runda på apoteket med en påse medecin. Blev det inte så. MEN... Vilken kväll det blev, Först satt jag, Tessan och Janne och tittade på fotboll. Final i Champine Leage eller hur det stavas och vi gjorde även lite armband. Helt fantastiskt att se Janne och Tessan helt frälst i mina pärlor, jag har en del och Janne och jag gjorde ett likadant armband med döskallar, riktigt fina blev dem. Det finns en bild lite längre i bloggen. Hans är svart och mitt är självklart ROSA, Vad annars?!

Under kvällen dök det upp fler och fler vänner.. Dörren är alltid öppen.  Jag har Underbara vänner!
Det blev en super super bra kväll. Men massor av skratt!

Tessan och jag sjöng lite singstar  till halv fyra i morse!

Sen städade jag och somnade som en stock och tro det eller ej jag vaknade halv två idag!!! Hur sjukt är inte det!!! Jag har inte sovit till halv två på hur många år som helst! Galet!!

Idag har jag inte gjort något nyttigt alls. Inte bra.. Skärpning i morgon blir det morgon promenad med Tessan klippa mig, möte med uffe, simma

Puss och Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: