Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Tjohooo

Kategori: Allmänt



Jag måste bara säga en sak.. jag har inte ätit en godisbit på 19 dagar, hur grymt är inte det?? Tänk att JAG fakitkst snart har klarat en hel månad utan godis, chips med mera. helt galet. Förstår inte det riktigt själv.

Idag har varit en väldigt skönt dag, Varit i skolan med Anso. Mysigt. Jag har verkligen funnit en vän i henne. underbart!

Jag har även varit och tränat idag, det var verkligen skönt. Beach 2010 är snart och jag känner mig faktikst ganska bra i form även om jag inte gått ner massor. Lite, och lite är bättre än inget,

Nu är det bara 16 dagar kvar i skolan UNDERBART.. Längtar efter examen även om det känns lite konsigt. Mn emn. Har börjat packa ner mitt rum på riktigt också!

Jag höll på attglömma jag fick verkligen världens finast vykort av Rebecka idag. Jag har en syster av guld. Vad skulle jag göra utan henne! Du är bäst Rebecka!

Jag ärverkligen lyckligt lottad som har så mkt fina vänner omkring! LOVE LOVE LOVE!!

ååå sen en annan sak, min gästbloggare har hittat kärleken. Så tror det är därför vi inte har sett så mkt av honom.Men han kanske ska få lite skäll av mig och fakitkst blogga lite en dag! Men först ska han få sväva lite på de rosa molnen. Det är han verkligen värd!

Jobbar mina två sista dagar på maxi i veckan också. Blanande känslor men mest skönt måste jag säga!

KRAMAR i massor

Kommentarer


Kommentera inlägget här: