Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Mitt äventyr

Kategori: Allmänt

Jag har skrivit det här tidigare i bloggen tror jag.. Men jag måste skriva av mig igen känner jag..Idag är det Söndag, jag har haft världens bästa helg. Min syster har varit här och hennes sambo. Dem är världens finaste! Igår var det sista festen med gänget.. Gud jag blir nästan tårögd när jag sitter och skriver.. Ni kommer aldrig förstå mig vilket liv jag har levt här uppe.. Det går inte att berskiva det måste nästan ha upplevas. Att bara ha dörren öppen och någon kommer och knackar på och kliver rätt in och lägger sig på matan och känner som hemma. Det gör mig varm i hela kroppen, UNDERBART!

Som sagt nu flytten går på tisdag.. HJÄLP!!! Helt galet jag har alltid önskat mig en lägenhet och har aldrig i min vildaste fantasi trott att jag skulle bo i Borås.. Mitt hem är ju skåne! Men det känns verkligen hur skönt som helst. Borås har blivit en del av mig. Och jag hoppas verkligen att mina vänner kommer att komma och hälsa på mig här i Borås.!

Det finns verkligen en jätte fin djurpark här uppe som jag och syster har besökt idag. Hur roligt som helst.

jag tror jag är lite rädd för att flytta också. Rädd för att bli ensam!

orkar inte skriva mer idag!

Vi ses i morgon!

Sista Maj har en stor grej i morgon!! Som jag är väldigt stolt över! Berättar i morgon!

KRAMAR

Kommentarer


Kommentera inlägget här: