Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Konstig Onsdag

Kategori: Allmänt

Denna onsdag blev inte som alla andra Onsdagar.. Varför vet jag egentligen inte. Men det är väldigt tråkigt i allfall.. Men jag gillar inte att den inte blev som dem andra. Saknar dig! Det är något jag ser framemot varje onsdag så är det att veta att du kommer till mig och vi pratar massa skit innan vi somnar och vaknar upp att täcket är på golvet typ och lakanet är hullerombuller.. Eller hur det stavas.. Det kommer inte vara så i morgon och gillar det inte!! INTE.. Hade det funnits en ogilla knapp hade jag använt den nu! Gud det låter ju lite snuskigt nu. Men detta är inte ett dug snukigt i det här! Bara två vanliga kompisar som har sleepovers onsdagar!

Nu är det mindre än en vecka kvar tills jag flyttar till lägenheten. UNDERBART! Det tråkiga är att jag knappat har några pengar.. Super tråkigt. Men jag har betalat alla mina skulder och alla mina räkningar det känns jätte skönt!

Nu ska jag nog sluta och lägga mig och sova tror jag. Men det är lite svårt att sova men jag ska försöka.

Kram på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: