Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Dag 2

Kategori: Allmänt

Idag har jag varit riktigt sötsugen.. Ush ush ush.. Men inte en ända godisbit har kommit ner i mina mage. Men däremot en lekerol. Men det tycker jag att jag var värd =)

Idag har jag pappa rensat vinden fy fan vilket jobb, hur mycket skit som helst. Helt galet att man kan samla på sig så mkt skit!

Men nu är det rensat och ligger i kartonger tog hela dagen!

På kvällen åkte jag till Farmor med en räkbomb! Det var riktigt gott men mår lite illa nu faktiskt. Men det går nog över.

Idag kom jag också på att jag gillar den här stationära datorn.. Undra om man ska köpa en sådan istället?? Hmm förrvirad!

Vad har ni gjort i helgen mina vänner?

KRAMAR

Kommentarer

  • Camilla Persson säger:

    Är du färdigpackad nu då? Kan tänka mig att vi inte ens kom halvvägs den där dagen i påskas. =)

    2010-05-03 | 16:17:19

Kommentera inlägget här: