Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Viktväktarna

Kategori: Allmänt

Ush nu sitter jag här igen... Kämpar med minsjälvkänsla.. Men idag ska jag till Viktväktarna..Ska ta tag i det här nu.. Hittade mina gamla kort.. Ush inte roligt att titta i dem när jag ser att jag har vägt 66kg..Det är inte så många kilo upp som jag har gått upp egentligen men det är inte roligt. Men dem ska vi snabbt bli av med nu.. Nu har jag bestämmt mig.. Innan sommern ska det har gått..Och jag vet att det går bara man vill.. Och jag vill mer än något annat just nu.. Jag vill jag vill!

Idag har jag varit på Banken.. Min banktant är verkligen så förrvirad galet.. Idag när jag kom frågade hon mig..Vad skulle du göra här idag? DÅ undrar man lite vad har du för arbete egentligen? Men men.. Något förrvirad.

Nu kom min hjälte!! EMIL!!!!!!!!!

Kommentarer

  • Sara säger:

    Håller tummarna för dig!

    Själv ska jag försöka dra ner på mitt sockerintag. Helst inte äta något socker alls.. Men shit så svårt det är.. Är en gottegris och kan få sådan ångest när jag krängt en massa :-S



    Har du testat GI?

    2010-03-18 | 19:40:13
    Bloggadress: http://lillararasara.blogg.se/
  • Sara säger:

    nja har inte ätit GI så strikt då jag älskar pasta

    men brukar äta mer kolhydrater på morgonen och mindre och mindre ju närmre kvällen det kommer.



    sen är de sockret jag måste dra ner på igen.. känner att mina leder mår skit när jag kränger socker... höll på några månader i höstas och det funkade jättebra, så ska försöka mig på det igen nu...

    2010-03-22 | 10:51:35
    Bloggadress: http://lillararasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här: