Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Ont

Kategori: Allmänt



Dag 2 utan facebook.. JAg klara mig fint ska ni veta..

Idag har jag tittat på en lägenhet som ser ut att kunna bli MIN.. BARA MIN MIN MIN MIN!! Galet glad!!

Suttit i skolan hela dagen också inte sp kul men fick gjort massor.

Marina har hittat en ny klänning.. Super fin! VI kommer bli så fina!


Min underbara vän i Göteborg jag saknar dig verkligen.. Det gör ont i mig.. Jag brukar verkligen inte sakna människor som jag saknar dig.. Just nu är det så mkt jag vill berätta.. Jag vill bara höra din röst! Jag vet inte hur länge till jag orkar vara utan dig..Vad har jag gjort?

Nu väntar sängen på mig!


KRAMAR

Kommentarer

  • Marina säger:

    Ni kommer bli så vackra så mina hjärtan =)

    2010-03-17 | 08:21:43
  • Anonym säger:

    vem är den underbara mystiska vännen i Gbg?

    2010-03-23 | 13:06:46

Kommentera inlägget här: