Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Mördarveckan...

Kategori: Allmänt

Mördar veckan är äntligen slut och skolan också!! Känns verkligen jätte konstigt att skolan är slut.. Sure jag har examens arbetet kvar och en tenta.... Jag tror inte att jag klarar tentan som jag skrev i torsdags.. Den var verkligen jätte svår men vi får se..

Idag fredag hade jag en exmaination den gick hur bra som helst.. Ganska kul faktikst.. Efter det gick jag Linda, Anna och Viktor på jensens..Tradition på hög nivå fast börjar ärligt talat bli ganska trött på maten där och servicen idag var inte helt okej,. Väldigt mkt folk var det också.. Men tjejen var verkligen inte trevlig som tog vår beställningen men men..

Lite shopping blev det idag också.. INTE bra för min plånbok. Men kul.. Ett par tyg skor och en kofta det behövde jag.

I morgon lördag blir det pyssel med Ida. Ska bli super kul!

Men först ska jag jobba några timmar. Det ska också bli kul Inte varje dag man jobbar tre dagar i rad=)

Snart kommer jag hem till Malmö ockås ska verkligen bli super kul. KOmmer inte har så mkt tid att träffa vänner då släkten kommer ner och jag vill träffa mormor o morfar som jag inte träffat på jätte länge..

Å vet ni vad,, Min morfar har skaffat Facebook idag. Hur coolt är inte deT?

Nu ska jag sova! är verkligen mega trött plus att jag har fått en förkylningsblåsa i munnen inte alls kul!

Ush ush ush!

Vi hörs en annan dag. Ska se om jag får min gästbloggare att blogga lite också en dag!

Vad ska du göra i helgen?

KRAMAR

Kommentarer


Kommentera inlägget här: