Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Gästbloggaren Robin!!! :)

Kategori: Allmänt

Hej alla som läser Lindas blogg! Dagens inlägg är det jag, Lindas vän Robin, som skriver. Jag har fått förtroendet från bloggägaren Linda "Pinkflower" Nygren att få skriva här lite då och då. Igår fick jag personligen bestämma ämnet som blev vädret, kanske inte det roligaste ämnet. Så vad ska vi ta upp idag då?

Något som blivit stort de senaste åren är nätdejting. Från att folk dejtar varandra i verkligheten så har det mer och mer gått över till nätdejting. Nu låter det lite som att folk bara dejtar via nätet och så är självklart inte fallet. Nätdejting har har blivit lite som ett förspel, i skrivande stund kom jag inte på ett bättre ord, där personer lär känna varandra via nätet och utefter hur det "klickar" så kanske man bestämmer träff. Jag själv nätdejtar och har varit på ett antal dejter med tjejer som jag har träffat via dejtingsidor. Personligen så tycker jag att det är riktigt bra att lära känna tjejen lite innan för att få en bild av hur hon är som person. Nackdelar med det kan vara att så som hon beskriver sig själv över nätet inte helt stämmer överens med verkligheten, vem är egentligen personen som sitter i andra änden. En annan nackdel kan vara att man inte kommer till skott att träffas utan man bara fortsätter att hålla kontakten över nätet. Det är ju som med allt, finns både för- och nackdelar. Men vad gör man inte för att hitta kärleken. :)

Okej mina vänner. Mitt första gästinblogg i Lindas blogg är ett faktum. :) Får se när jag dyker upp nästa gång. Ha det gött tills dess. 

See you later alligators!!! :)  

Kommentarer

  • Majsan säger:

    Wow... det här gillade jag.. En gästbloggare hos pinkflower, och det är inte vilken gästbloggare som helst utan det är Robin.

    Det var ett intressant ämne du tog upp där Robin, om nätdejting. Håller med dig absolut att det finns fördelar och nackdelar, precis som med andra saker i livet. Tänker inte gå in djupt på det här med nätdejting, men kul att Robin skriver.

    Jag ser fram emot med fler spännande inlägg :)



    Kramz

    2010-03-21 | 11:22:55

Kommentera inlägget här: