Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Dag 1

Kategori: Allmänt

Hej min vänner!!

Jag har från och med igår inlet i en facebook fri vecka vilket jag tror kommer innebära fler blogg inlägg hahaha.. Kan ju säga redan nu att jag verkligen saknar facebook.. Helt sjukt ju... Hur kan man saknar facebook?? Hur långt har det gå egentligen.. Jag kände att jag blev sjuk av facebook.. Jag hann inte ens ta av mig skorna eller jackan innan jag slänge mig framför datorn för att just logga in på Facebook. galet.. Därför får det bli en facebookfri vecka..Det kommer bli tufft det känner jag redan nu. Men jag ska klara det!

Idag är det Måndag. har haft en fantastisk bra helg. Hur mysig som helst. I lördags var det scrapbook mässa super kul. Var där med ida och shoppade lite. Mycket trevligt! På kvällen blev det melodifestivalen och min ANNA BERGENDHAL VANN!!! Tjohooo.. Redan när vi såg henne i Malmö så sa jag och Pappa.. Hon vinner! och titta det gjorde hon! Vi var några stycken som satt hos mig och tittade! Jätte mysigt!

På söndag träffade jag Anna. Elitas Mamma för er som kommer ihåg att jag passade henne för något år sedan. Det var verkligen jätte trevligt. Så nu ska det planeras in en Oslo resa. Ska bli super kul! =)

Men nu är det dags att hoppa ner i sängen!

Ska titta på en ny lägenhet i morgon! Riktigt roligt har ingen anning om var den ligger eller hur den ser ut. Men tittat på den det ska jag =)

Kramar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: